Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 F10-F11 Gran Turismo 535d

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Na rynku debiutował on w 2009 roku (w Europie samochód jest dostępny od 2010 roku). Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 jest Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Stylistycznie nowa „Piątka” nawiązuje do bardziej tradycyjnego wyglądu BMW. Model dostępny jest w wersji sedan (F10 – tak nazywa się płyta podłogowa, na której go zbudowano) oraz kombi (płyta podłogowa F11).

BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z przodu
BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z przodu
BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z przodu
BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z przodu
BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z góry
BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z góry
BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) - widok z góry

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 F10-F11

Silniki BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 10 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 525 E39 74,49

BMW Seria 5 2,5 L benzynka 170KM 75,20

BMW Seria 5 Bunia 78,95

BMW Seria 5 NIECH ZYJE PZPR!!! 76,67

BMW Seria 5 e39 Exklusiv 530d 88,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

130rapid 56,16

mannz 75,11

hellpeq 43,47

sebastian1809 40,43

misiumk 89,91

amnezjanin 66,64

macio12 90,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Transplantacja nerek
Transplantacja nerek  Jak w tytule, auto przeszło transplantacje nerek a'la M5. Wszystko widać na pon...
Ogólnie
Ogólnie Auto niedużym nakładem finansowym doprowadzone do sprawności w 99%. Po wymianie ...
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony. Wiosnę już czuć w powietrzu, nadszedł czas na letnie gumki. Przy okazji wymianę...
Czyżby Falstart...
Czyżby Falstart... Żeby nie powtórzyć przygody jaką miałem w Mietku - wtedy przeciągałem zmianę opo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

od 175 500 zł do 482 700

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 560 KM): 4.4 V8, 520i, 528i, 535i, 550i

 

Diesel (150 - 381 KM): 518d, 520d, 525d, 530d, 535d, M550d , M550d xDrive

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5 535d 313KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet sportowy M - 29 640
Polski pakiet - 12 435
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 5 lat / 100 000 km - 8 540
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 5 lat / 100 000 km - 15 975
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 6 lat / 150 000 km - 17 935
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 6 lat / 150 000 km - 31 248

Cena katalogowa

319 400

Zobacz ofertę BMW Seria 5 535d 313KM - 5 drzwiowy hatchback
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Volvo S60
1.6 T3 (150 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Audi A6
3.0 TDI (313 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 F10-F11 Gran Turismo 535d

Galerie BMW Seria 5

BMW Seria 5 Limuzyna BMW 535d - galeria redakcyjna BMW M5 Hurricane GS G-Power BMW Seria 5 E34 Sedan - galeria społeczności BMW M5 2012 BMW M5 F10 Facelifting (2014) BMW Seria 5 E39 Touring - galeria społeczności BMW M5 E60 BMW Seria 5 E61 Touring BMW Seria 5 F10 M550d xDrive 381KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 721
Przejechany dystans
19 678 364 km
Zatankowanego paliwa
475 945 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 691
Wydanych pieniędzy
1 129 041 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 866
Wydanych pieniędzy
1 624 710 zł
Średnie wydatki na auto
1 923 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (845)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 F10-F11 Gran Turismo 535d


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: krzysio88, dodano: 16.05.2013 00:55

witam,co ja bede sie tutaj rozpisywal,jak na tak duze i ciezkie auto i nie mala pojemnosc bmka duzo nie pali,w cyklu pozamiejskim przy predkosci 140 na tempomacie srednie spalanie wychodzi 12,5 do 13l/100km,zas w miescie przy dynamicznej jezdzie 14 do 15,5l/100km takie jest spalanie na letnich 17sto calowych felgach,na zimowych 15tkach spalanie spada o dobry litr,juz wielokrotnie to sprawdzalem bo mam takie zboczenie ze co tankowanie sprawdzam srednie spalanie z litrarzu.jak czytam ze niektorym pala po 18l czy wiecej to ja nie wiem skad oni to biora,tankujac moja bmke do pelna czyli44-45l w samym cyklu miejskim zrobie maksymalnie 280km zas w pozamiejskim 360-370km, duzo jezdze i caly czas sprawdzam spalanie i uwierzcie mi ze nie zjadla mi wiecej niz 15,5l a naprawde nogi lekkiej nie mam.

pełny raport BMW Touring 528 i

autor: Artur l, dodano: 06.05.2008 18:18

silnik 2.0 to minimum dla kombi. Po mimo tego że silnik vanos i jest bardzo elastyczny w mieście czuć że to ciężkie auto o wiele lepiej spisuje się w trasie. Silniki bmw zawsze lubiły wysokie obroty. do 90km/h można uzyskac katalogowe 7,5 litra. Do 100km/h 8 litrów. Do 120km/h 8,8 litrów. W mieście jadąc oszczednie - spokojnie nie schodzi ponizej 12litrów. przy 80litrowym zbiorniku można postarać się o przejechanie 1000km bez tankowania. Świetna jakość wykonania, podwozie po przebiegu 210tyś km jeszcze na oryginalnych częsciach. Komfort, wygłuszenie, nagłośnienie lepiej niż mercedes E klasy. Jakościowo nie do porównania z plastikowym bmw 3 E36. Bardzo luksusowe kombi szczególnie ze skórzaną tapicerką - klasa srednia - wyższa. Główny minus to spalanie i to że trudno znaleść E34 bez śladów zaczynającej się korozji karoserii Dostępność części używanych i nowych zamienników ogromna ceny niskie. Na dzień dzisiejszy (2008rok) wiele E34 rozbiera sie na części więc jest ich sporo na rynku. Ostanie bmw 5 o klasycznym kształcie.

pełny raport BMW Touring 520 i

autor: RobertE39, dodano: 13.02.2014 22:18

Witam. Posiadam egzemplarz z 2 litrowym silnikiem na podwójnym Vanosie M52B20TU, z końca rocznika 1998, jestem drugim właścicielem w polsce (poprzedni miał go tylko rok) z przebiegiem 240 tys. Samochód najmniej spalił mi 9 litrów gazu na 100km na autostradzie A1. W mieście najwięcej około 14-15 ale non stop mu cisnąłem. Średnie spalanie czyli takie na odcinkach rzędu 3-10 km wynosi od 10-11 litrów. Ogólnie polecam ten model, posiadam go już prawie rok, jest to moje pierwsze BMW, i zarazem spełnienie marzeń z dzieciństwa. Zero awarii, jedynie części eksploatacyjne - wiadomo, auto nie jest nowe i zawsze coś trzeba dopieścić, poprawić. Ceny niektórych części takich jak czujniki ABS (mowa tutaj o oryginałach gdyż po założeniu zamiennika lampka od ABS po jakimś czasie nadal zacznie świecić - koszt jednego 400 zł(!) )potrafią niemało zszokować. Gadanie że jednostka 2.0 do E39 jest nieporozumieniem, ze jest za słaba to bzdura wyssana z palca a przynajmniej ja tak uważam, faktem jest że trzeba je trochę kręcić, ale mi odpowiada. Lubię jazdę nie za szybką, ale stateczną. Auto ma kopa i ten fajny pomruk rzędowego silnika R6. Gorąco polecam następne będzie też BMW ale z większym motorem ten model oraz jego większy brat e38 mają w sobie duszę!

pełny raport BMW Sedan 520 i

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 F10-F11 Gran Turismo 535d

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 F10-F11 Gran Turismo 535d

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11 Gran Turismo 535d 313KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także